Klaar voor de start - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Merel Janssen - WaarBenJij.nu Klaar voor de start - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Merel Janssen - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start

Blijf op de hoogte en volg Merel

27 Januari 2014 | Nederland, Nijmegen

Backpack staat klaar, plantjes hebben water, gas is uit... ik geloof dat ik er klaar voor ben, morgen vlieg ik naar Kaapstad! Fantastisch en ook behoorlijk spannend, hier heb ik dus jaren over gedroomd en nu is het ineens zo ver. Kom maar op met die natuur, cultuur, zon en leuke mensen om Zuid-Afrika mee te ontdekken! Een maand op reis, zonder vaste planning en het eerste deel 'alleen', dat wordt een hele nieuwe ervaring.
Op 18 februari zie ik mijn vriendin Tamara in Durban, en van daaruit doen we samen het laatste deel van de reis.

Ik zal hier af en toe verslag doen van mijn avontuur, leuk dat je mee leest. Als je je aanmeldt met je e-mailadres, links onderaan de pagina, krijg je bericht als ik weer een nieuw verslagje heb geplaatst.

Voorlopig ziet het schema er als volgt uit:
29-1 tot 2-2 Kaapstad & omgeving
2-2 tot 18-2 is nog vrij in te vullen
18-2 t/m 26-2 samen met Tamara in Durban, Drakensbergen, Lesotho, Hluhluwe en misschien vergeet ik hier nog iets...

De 26e vlieg ik weer naar huis, terug naar vriend, familie en vrienden. Ik ga jullie missen, heb nu al zin om iedereen weer te zien als ik terug ben! Maar nu eerst: de reis van mijn leven (tot nu toe)! Mijn volgende berichtje komt uit Zuid-Afrika :)

  • 27 Januari 2014 - 11:58

    Tamara:

    Heel veel plezier!!! en tot snel!

  • 27 Januari 2014 - 12:35

    Matthijs Van De Logt:

    Wat geweldig Merel..... Je gaat naar het continent waar ik 3 jaar van mijn leven door heb mogen brengen. Afrika zit in je hart als je er geweest bent. Heel veel plezier en geniet van alles. Pas goed op jezelf!!

    Je neef X

  • 27 Januari 2014 - 13:47

    Mark Verheugd:

    Veel plezier, en ben benieuwd naar je ervaringen
    (dus ik blijf de blog volgen :)

  • 27 Januari 2014 - 17:28

    Bart:

    Goede reis en GENIET!

  • 27 Januari 2014 - 21:56

    Myrthe:

    Zo trots op je! Zet m op! Ik ga je missen. Dikke kus van ons viertjes!


  • 28 Januari 2014 - 23:45

    Yvonne:

    Je bent nu onderweg! Het is echt begonnen. Geniet van deze prachtige reis!
    X van ons

  • 02 Februari 2014 - 23:36

    Trudy:

    Geniet van de reis van je leven. Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Zuid-Afrika 2014

Zo lang over gedroomd, en nu is het dan echt zo ver!

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2014

Te kort

26 Februari 2014

Het duo herenigd

16 Februari 2014

Hakuna matata

12 Februari 2014

Knuffelkatje

07 Februari 2014

Superlatieven
Merel

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 6650

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 27 Februari 2014

Zuid-Afrika 2014

Landen bezocht: